آرشیو تیر ماه 1400

در مورد خودم توضيح ميدم

مايكرواستراتژي ۴۸۹ ميليون دلار بيت كوين خريداري كرد

۱۲ بازديد
شركت نرم‌افزاري مايكرواستراتژي روز دوشنبه اعلام كرد كه ۱۳,۰۰۵ بيت كوين ديگر به ارزش تقريبي ۴۸۹ ميليون دلار خريداري كرده است.

مايكرواستراتژي گفته است ميانگين قيمت خريد هر بيت كوين ۳۷,۶۱۷ دلار بوده است. قيمت بيت كوين طي چند روز اخير كاهش شديدي داشته است و در حال حاضر ۳۲۵۰۰ دلار است.

واكسيناسيون معلمان از مرداد/ چرا به دانش‌آموزان واكسن نمي‌زنند؟

۸ بازديد

سه شنبه, ۱ تير ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷ ق.ظ

وزارت آموزش و پرورش:

واكسيناسيون معلمان از مرداد/ چرا به دانش‌آموزان واكسن نمي‌زنند؟

مديركل سلامت و تندرستي وزارت آموزش و پرورش از اجراي طرح واكسيناسيون معلمان از مرداد امسال خبر داد و گفت: واكسيناسيون براي معلمان است چون واكسن‌هاي موجود هيچكدام مجوز استفاده زير ۱۸ سال را ندارند.

 

بازار بيت كوين در تسلط خرس ها؛ موعد قرارداد آتي و اختيار بيت كوين نزديك است

۹ بازديد

قيمت بيت كوين طي ۷ روز گذشته تقريبا ۲۲ درصد كاهش يافته و براي دومين بار در ماه ژوئن به ۳۱,۷۰۰ دلار رسيد. مهم‌ترين خبر در رابطه با اين كاهش قيمت، سركوبي حساب‌هاي بانكي مرتبط با رمزارزها توسط دولت چين بوده است.

 

 

بيت كوين چيست؟ آشنايي با بيت كوين به زبان ساده

۹ بازديد

 

اين روزها تعداد افرادي كه نام بيت كوين (Bitcoin) را شنيده‌اند، بسيار بيشتر از افرادي است كه حتي يك بار هم اسمي از بيت كوين به گوششان نخورده. اگر در حال خواندن اين مطلب هستيد، حتما به شكلي نام بيت كوين را شنيده‌ايد و حالا به دنبال اين هستيد كه بدانيد بيت كوين چيست و چطور كار مي‌كند. به زبان ساده، بيت كوين يه رمزارز يا يك ارز رمزنگاري شده است كه هيچ حكومت و يا نهاد واسطه‌اي آن را كنترل نمي‌كند و به صورت كاملا غيرمتمركز اداره مي‌شود. برخلاف پول‌هايي كه امروزه در دسترس ما قرار دارد و توسط دولت‌ها ايجاد شده و حكومت‌ها بر آن نظارت دارند، بيت كوين توسط هيچ دولتي ايجاد نشده و مواردي مثل تعداد و ماهيت آن به دست بانك‌هاي مركزي تعيين نشده است.